Добавить фирму
Добавить акциюПодать объявление

ГЛАВНАЯ - Нормативные документы - ДБН В.2.2-3-97 зі змінами 1 і 2 Зміна № 3


ДБН В.2.2-3-97 зі змінами 1 і 2 Зміна № 3 Будинки та споруди навчальних закладів.

Дата вступления в силу: 2012-07-01


1 ЗАГАЛЬНI ПОЛОЖЕННЯ

     1.1 При проектуваннi спецiальних навчальних закладiв  для  дiтей, якi мають дефекти у фiзичному та розумовому розвитку, будинкiв навчальних i виховально-трудових  центрiв,  а  також  при  розробцi проектної документацiї на спецiальне обладнання та пристрої для обслуговування дiтей-iнвалiдiв в навчальних закладах загального  типу окрiм цих норм належить враховувати вимоги вiдповiдних  нормативних документiв (додаток 8, поз. 3).  Структура  спецiальних  навчальних закладiв, види обладнання та пристроїв для обслуговування учнiв-iнвалiдiв встановлюються завданням на проектування.

     1.2 Загальна кiлькiсть учнiв навчальних закладiв,  чисельнiсть окремих пiдроздiлiв, наповнюванiсть навчальних груп (класiв) визначаються завданням на проектування.

     1.3 Розрахункова одночасна мiсткiсть будинкiв навчальних закладiв визначається:

     а) загальноосвiтнiх шкiл - за загальною кiлькiстю класних груп та учнiв;

     б) профтехучилищ - за кiлькiстю учнiв  денного  вiддiлення,  а при сумiщеннi в одному будинку денного, вечiрнього (змiнного), заочного та iнших вiддiлень (курсiв) - за найбiльшою кiлькiстю учнiв, що навчаються одночасно;

     в) мiжшкiльних навчально-виробничих комбiнатiв та навчальних комбiнатiв - за кiлькiстю учнiв, що навчаються одночасно в максимальну змiну;

     г) вищих навчальних закладiв - за кiлькiстю студентiв денної форми навчання i 10% кiлькостi студентiв заочної форми нав чання. Кiлькiсть учнiв пiдготовчих вiддiлень встановлюється завданням на проектування з розрахунку охоплення не бiльше 20% з тих, хто приймається на перший курс денної форми навчання;

     д) iнститутiв пiдвищення квалiфiкацiї - визначається як така, що дорiвнює 20% рiчного випуску слухачiв, що навчаються з вiдривом вiд виробництва, а також 4% рiчного випуску слухачiв, що навчаються без вiдриву вiд виробництва.

     1.4 Навчальнi заклади доцiльно об'єднувати за вiдповiдних умов у навчальнi комплекси одного або рiзних рiвнiв освiти шляхом блокування або кооперування окремих функцiональних зон або  будинкiв.  У сiльськiй мiсцевостi навчальнi  заклади  можуть  бути  розмiщенi  у складi багатофункцiональних будинкiв культурно-побутового обслуговування. Початковi школи допускається кооперувати з дитячими дошкiльними закладами.

     Структура та загальна мiсткiсть навчальних комплексiв встановлюється завданням на проектування.

     1.5 Рекомендована мiсткiсть навчальних закладiв для нового будiвництва наведена у додатку 1.


Введите символы с картинки:


Реклама:



Технические решения

Що таке вентиляція

Вказівки з монтажу теплоізоляції URSA при утепленні каркасних стін (Сталева або дерев'яна конструкція)

Вода чи антифриз?

Відновлення паркету своїми руками

Как правильно ухаживать за пластиковыми окнами

Правильный ремонт в новостройке: выбор напольных покрытий и дверей

Містки холоду – як їх уникнути?

Ароматний затишок кухні

Зовнішнє утеплення з штукатурним покриттям

Teflon® – не лише на сковорідці

Видео

Видео інструкції з монтажу горизонтального сайдингу «Альта-Профіль»

Теплоізоляція пласких дахів

Звукоізоляція внутрішніх приміщень. Правила монтажу

Навісний вентильований фасад (НВФ), частина 2

Криволинейные конструкции

Ceresit CM11 Plus

Стіни фундаменту YTONG

Устройство облицовки КНАУФ W611 с клеем КНАУФ Перлфикс

Герметизация кровли и водостока с TYTAN Professional

Теплоізоляція пласких дахів. Інверсійна покрівля