ГЛАВНАЯ - Нормативные документы - ДБН В.2.2-3-97 зі змінами 1 і 2 Зміна № 3
ДБН В.2.2-3-97 зі змінами 1 і 2 Зміна № 3 Будинки та споруди навчальних закладів.
Дата вступления в силу: 2012-07-01
1 ЗАГАЛЬНI ПОЛОЖЕННЯ
1.1 При проектуваннi спецiальних навчальних закладiв для дiтей, якi мають дефекти у фiзичному та розумовому розвитку, будинкiв навчальних i виховально-трудових центрiв, а також при розробцi проектної документацiї на спецiальне обладнання та пристрої для обслуговування дiтей-iнвалiдiв в навчальних закладах загального типу окрiм цих норм належить враховувати вимоги вiдповiдних нормативних документiв (додаток 8, поз. 3). Структура спецiальних навчальних закладiв, види обладнання та пристроїв для обслуговування учнiв-iнвалiдiв встановлюються завданням на проектування.
1.2 Загальна кiлькiсть учнiв навчальних закладiв, чисельнiсть окремих пiдроздiлiв, наповнюванiсть навчальних груп (класiв) визначаються завданням на проектування.
1.3 Розрахункова одночасна мiсткiсть будинкiв навчальних закладiв визначається:
а) загальноосвiтнiх шкiл - за загальною кiлькiстю класних груп та учнiв;
б) профтехучилищ - за кiлькiстю учнiв денного вiддiлення, а при сумiщеннi в одному будинку денного, вечiрнього (змiнного), заочного та iнших вiддiлень (курсiв) - за найбiльшою кiлькiстю учнiв, що навчаються одночасно;
в) мiжшкiльних навчально-виробничих комбiнатiв та навчальних комбiнатiв - за кiлькiстю учнiв, що навчаються одночасно в максимальну змiну;
г) вищих навчальних закладiв - за кiлькiстю студентiв денної форми навчання i 10% кiлькостi студентiв заочної форми нав чання. Кiлькiсть учнiв пiдготовчих вiддiлень встановлюється завданням на проектування з розрахунку охоплення не бiльше 20% з тих, хто приймається на перший курс денної форми навчання;
д) iнститутiв пiдвищення квалiфiкацiї - визначається як така, що дорiвнює 20% рiчного випуску слухачiв, що навчаються з вiдривом вiд виробництва, а також 4% рiчного випуску слухачiв, що навчаються без вiдриву вiд виробництва.
1.4 Навчальнi заклади доцiльно об'єднувати за вiдповiдних умов у навчальнi комплекси одного або рiзних рiвнiв освiти шляхом блокування або кооперування окремих функцiональних зон або будинкiв. У сiльськiй мiсцевостi навчальнi заклади можуть бути розмiщенi у складi багатофункцiональних будинкiв культурно-побутового обслуговування. Початковi школи допускається кооперувати з дитячими дошкiльними закладами.
Структура та загальна мiсткiсть навчальних комплексiв встановлюється завданням на проектування.
1.5 Рекомендована мiсткiсть навчальних закладiв для нового будiвництва наведена у додатку 1.